انــــــــــــــــــيــشــــتـــــــــــــــن هــــــــم شـــــــــــــيعه شـــــــــد اما…!!!



(به گواهي حضرات آیات عظام ، شیخ لطف الله صافی گلپایگانی و شیخ علی صافی گلپایگانی که از شاگردان مرحوم آیت الله العظمی بروجردی بودند ؛  فیزیکدان و ریاضی دان بزرگ جهان،  آلبرت انیشتین به دست آیت الله العظمی بروجردی به آئین تشیع گرویده و بنا بر دستور معظم له  از بیان این مطلب تا اواخر عمر خود به دلیل حفظ جانش ، خودداری کرده است!!!!!!!!!!.
********************************************
اخیرا تحقیقات و پژوهشهای گسترده ثابت کرده که انشتین مخفیان شیعه شده بوده است!!.
چندی پیش همزمان با مرگ مایکل جاکسون پدر + مادر موسقی پاپ نیز افتخار شیعه شدن را کسب کرده بوده است!!.
ما سعی کردیم جاذبه های فراوان این مذهب جذاب و پر کشش را شناسایی کنیم که علت شیعه شدن این همه! عالم و دانشمند!! در طول تاریخ! چیست؟!.
در مقایسه با مذهب اهل سنت که اصلا در طول تاریخ کسی را جذب نکرده و توان نیروی جاذبه اش زیر صفر است!!! ملاحظه می شود که مذهب شیعه اثنا عشری برای هر کس و در هر قشری و هر گرایشی و هر سطحی نه تنها جاذبه که آدم ربا دارد! که طرف حتی اگر نخواهد نیز جاذبه های مذهب شیعه او را همچون آهن ربا میرباید وبه داخل دایره تشیع پرت می کنند!!.
از میان جاذبه هایی که تاکنون شناسایی شده مهمترینش اکتشافات خود انشتین است!! چون شخصیتی مانند انشتین را عوامل و انگیز های معمولی هرگز نمی توانستند جذب کنند!.
انچه که باعث جذب او  شد مغز استثنایی ملاباقر مجلسی بود!! چون روایاتی را که مجلسی جعل کرده آنقدر مهم و جذاب بود! که انشتین مجبور شد در برابر عظمت!!! این روایات دروغ سازان مذهب شیعه سر تسلیم فرود آورد!!!.
چون پدر فیزیک جهان سالهاى سال بدنبال دين؛ يا مذهبى بود كه افتخار كشف نظريه پیچده نسبيت خود را به او منسوب گرداند!!!!.
هر چه در قرآن گشت چیزی پیدا نکرد!! در روایات اهل سنت هم چیزی دستگیرش نشد!! کسی هم در میان جامعه اهل سنت در سطح علما و مراجع شیعه  همچون آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی و آیت الله بزرگ بروجردی پیدا نشد! که بتواند در اختراع وساخت بمب اتم نقش محوری ایفا کنند!.
تا اینکه سر انجام مجبور شد نظریه نسبیت خود را با بحار الانوار! علامه! مجلسی! تطبیق کند و اعتراف نماید که هیچ جا در هیچ مذهبی چنین احادیث پر مغزی!!! یافت نمی شود و تنها این مذهب شیعه است که احادیث پیشوایان آن نظریه پیچیده نسبت را ارایه داده ولی اکثر دانشمندان نفهمیده اند!! جل الخالق! چقدر پر مغز است این مذهب و این کتابهایی که روایات پیشوایان شیعه را در خود جای داده است! وچقدر پر مغز هستند سوژه سازان و دروغ سازانی که اینگونه روایات را ساخته و پرداخته اند!.
ما که هر چه فکر کردیم علت عناد 95٪ درصد امت اسلامی را نفهمیدیم که آخر چرا تسلیم حق نمیشوند! بخصوص صدها هزار عالم و دانشمندی که هر ساله از مسیحیت و یهودیت و کمونیستی و بوداييست و هندوایزم و غیره به سوي مذهب اهل سنت روی می آورند بیهوده وقت و عمر خود را تلف ميکنند؟! آخر چرا به مذهب شیعه که این همه عجایب و شگفتی در خود دارد روی نمی آورند؟!.
احتمالا علت اینکه نامه مهم انشتین 50 سال!! مخفی مانده و علت اینکه صندوق امانات سری انگلیس!! اجازه نشر این سند مهم را نمی دهد و هرگز هم نخواهد داد!!! همین است!.
چونکه اگر این گونه اسناد و مدارک به نشر برسد! قطعا در جهان کسی باقی نخواهد ماند و بلا استثناء همه شیعه خواهند شد!! بخصوص جوامع غربی به شمول ملکه الیزابت و مجلس لوردات و اعضاي حکومت انگلیس و تمام ملت های اروپا و امریکا و مجالس سنا و پارلمانها و دانشگاهها و مراکز تحقیقات و مطالعات و تمامي دانشمندان و محققان و دانش پژوهان و دانش جویان جهان مجبور خواهند شد به تبعیت از انشتین مذهب حقه (حقه را بعضي ها منصوب مي خوانند اما مرفوع يعني با پیش مطابق با اصل محتوا است) شیعه را بپزیرند!!!.
که در آن صورت ظهور امام زمان (عجل الله فرجه الشريف!) قطعی خواهد گردید! چون تمام ظالمان و ستمگران از بین خواهند رفت و دیگر دلیلی برای ترس و اختفای امام زمان (عجل الله فرجه الشريف!) باقی نمی ماند! که این امر مصادف با مرگ اهل سنت و وهابیت (= صهيونيست!!!) است!.
پس روشن است مخفی گذاشتن نامه و اسناد مهم زندگی انشتین با وجود اینکه پنجاه سال از آن میگذرد یک توطئه جهانی است که صهیونیست و وهابیت با هزینه های ملیاردی آنرا طراحی واجراء مي کنند تا جلو اسلام ناب را بگیرند! و از ظهور امام زمان (عجل الله فرجه الشريف!) جلوگیری کنند!!!.
ما قطعا برای  خنثی کردن این توطئه لنیک خبر مورد اشاره را  http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=16518
(كه با زحمت وتلاش پیگیر سایت موعود (4 شهريور 88 و «شیعه نیوز» با کد 16518    3 فروردین89  تهيه و)  نشر شده را برای شما می گذاریم تا شما نیز ملاحظه فرمایید و در خنثی کردن توطئه مذکور ما را یاری کنید!.
البته چند نکته را باید مورد توجه  قرار داد که در فهم ابعاد توطئه بسیار موثر خواهد بود.
1ـ اصل حدیث بحار الانوار در مورد معراج جسمانی رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وسلم)بسیار قابل تامل است  منظور آن بخشی است که نظریۀ نسبیت زمان را برای پدر فیزیک جهان ثابت کرده است!!! پرسش این است که اینگونه روایات!! شاگردان انشتین و صدها و هزاران دانشمندی که هر ساله مسلمان می شوند را چگونه شیعه نمی کند؟!.
2ـ سوژه سازان و دروغ پردازان شیعه که در بدر دنبال فقرای بیمار آفریقا برای ساختن مستبصر اجاره ای میگردند و از خواب و تخیلات قهرمان می سازند نامه نگاری مفصل آیة الله بزرگ بروجردی با پدر فیزیک جهان از چشم آنان چگونه مخفی مانده است؟!
3ـ آنچه بسیار شگفت انگیز است و اهمیت دارد اینکه این کتاب مهم انشتین از یک عتیقه دار یهودی!!! خریداری شده است! آخر طبیعی است که عتیقه داران یهودی از خود ابن سبأ یهودی گرفته تا کنون همواره عتیقه جات فراوانی برای فروش دشته و دارند كه مهمترينش همين افسانۀ امامت و مهدویت جزیره خضراء  بود! اما باید از این عتیقه دار پرسید که چنین کتاب مهم و ارزشمندی که متعلق به پدر فیزیک جهان است  و داستان شیعه شدن او را فاش می کند چرا اینقدر ارزان فروخته شود؟! یک تابلو معمولی بلکه یک شماره ماشین در شرق ما بیست میلیون دلار فروخته شد آخر چنین اثر مهم و ارزشمندی چرا اینقدر ارزان فروخته شود؟!.
4ـ این عتیقه دار یهودی  حتما عتیقه جات فراوانی برای فروش دارد از آنجایي که این عتیقه مهم از دست او خارج گردیده و در صندوق امانات سری انگلیس!!! نگهداری می شود شخصا علاقمندم ایشان را بشناسم و یک سری عتیقه جات ارزان که قطعا از قیمت بازار  بسیار پایین تر خواهد بود از ایشان خریداری کنم. آدرس و مشخصات بنده را به ايشان لطف كنيد يا هماهنگی بفرمایید که خیلی خوشحال خواهد شد!!!.
5ـ برنامه خط شناس یارانه ای که خط انشتین را شناسایی و تایید کرده قطعا خط شیخ الازهر مصر در کتاب مراجعات و خط علمای اهل سنت پیشاور در کتاب شبهای پیشاور و خط مستر همفر انگلیسی را نیز می تواند شناسایی کند پس این نمونه های خط را کی تایید خواهيد کرد؟! البته قابل توجه است که از هیچکدام از شیخ ازهر و مستر همفر و علمای پیشاور حتی یک نامۀ چند سطری هم تا کنون منتشر نكرده اند!! احتمالا این دستخطها نیز در صندوق سری امانات انگلیس!! نگهداری می شوند و اجازه نشر آن داده نمی شود!!!.
6- خانواده دکتر حسابی پدر ریاضی ایران نیز که نام این نابغه بزرگ ایران زمین را در کتاب انشتین دیده اند حتما خوشحال شده و اسناد مهم دیگر متعلق به دوستی انشتین و حسابی عزیز را نیز بر ملا خواهند کرد آیا در بین آثار حسابی زیارت نامه وسایر عتیقه جات یافت شده است یا خیر؟!
7-بهای خرید این رساله را شرکت بنز وفورد پرداخته اند؟!! احتمالا به دلیل این است که انها مخفیانه شیعه شده اند و سر فرصت اعلان خواهند کرد!!.
8-باتوجه به گسترش رسانه های تصویری و قابلیت مستند سازی احتمالا  طی همین یکي دو ماه آینده پرفسور ابراهیم مهدوی! مقیم لندن! که این عتیقه به اسم ایشان در صندوق سری امانات انگلیس!!! درج شده است مصاحبه مفصلي با شبکه پرس تی وي يا سلام و امام حسین و ثامن و غيره انجام خواهد داد تا تمام هفت میلیارد انسان کره زمین در یک روز شیعه شوند!
9-تنها این یک جمله انشتین که می نویسد:… پس از 40 مکاتبه كه با جنابعالی بعمل آوردم اکنون دین مبین اسلام و آئین تشیع 12 امامی را پذیرفته ام … را اگر تابلو کنند وهمه جا نصب نمایند همه جهان شیعه خواهد شد! پرسش این است که کسانی که مستبصر بی سواد اجاره می کنندچرا اینکار را نمی کنند؟!.
10- در طول تاریخ مراجع شیعه برای بدست آوردن قدرت و حکومت همواره جنون وار تلاش کرده اند اما آیت الله بروجردی انشتین شیعی را از پذیرش ریاست جمهوری اسراییل منع می کند؟! عجب!!! شمایي که خود را برای حکومت مي کشید چطور شد که اینجا زهد حضرت آیت الله غالب آمد و از ریاست جمهوری اسراییل بوسیله انشتین تازه شیعه شده سر باز زد؟!!.
درحال که حضرت آیت الله خيلي راحت می توانست ، شیخ اسلام شیعه در جهان شود و با زور قدرت دولت اسراییل ولایت مطلقه فقیه تشکیل دهد! شگفت انگیز اینکه همین آیت الله بروجردی (به نوشته آیت الله سید ابوالفظل برقعی قمی در خاطراتش سوانح ایام) توسط بیگانگان به مقام عظمای مرجیعت می رسد!!! و شخصیت های مبارزی همچون آیت الله کاشانی و دیگران از صحنه دور نگه داشته می شوند!!.
تو خود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل.
طى دو سه دهه اى كه به توفيق خداوند با كتاب و مطالعه و مكاتب و انديشه ها آشنايى پیدا كرده ام چندین دین و مکتب و اندیشه را شناخته ام اما هیچ دین و مکتب و مذهبی را به وقاحت وسفاهت مذهب فرقه شیعه اثنا عشری (شاخه صفوی رافضی آن و نه شيعيان علوي و دوستداران واقعي  اهل بيت) ندیده ام .
البته در مکتب منحرف کمونیستی نيز هدف وسیله را توجیه می کند و این وجه مشترک این اندیشه کج و منحرف با مذهب اثنا عشری صفوی رافضی است که نه تنها در آن؛ هدف وسیله را توجیه می کند که از آن هم پا جلوتر گذاشته و به دروغ تقدس بخشیده! همچنانکه به زنا مشروعیت و تقدس بخشیده!!! و آنرا ازدواج! موقت نامیده است! و فاحشه گری را پیشه ای مقدس!  شرعی و رسمی دانسته که حتی سران و بزرگان دینی و سیاسی منسوب به این مذهب آنرا بر اساس نصوص شرعی! (و تراشیدن ثوابهای خیالی) که در اختیار دارند صیغه یا ازدواج موقت را به شدت ترویج می کنند و از آن به عنوان وسیله ای برای نزدیک شدن به هدف (شیعه کردن و شیعه نگه داشتن افراد ضعیف النفس) استفاده می کنند!!.
آري به دروغ هم تقدس بخشیده و آنرا تقیه نام نهاده اند و برای آن اجر و ثواب بی شماري جعل کرده و آنرا 90٪ دین دانسته اند (تسعة أعشار الدین فی التقیه) و از آن به عنوان وسیله ای برای نزدیک شدن و رسیدن به هدف استفاده می کنند!!.
اي دروغ و شر و تهمت، دين تو        بر تو بر مي‌گردد، اين نفرين تو
رد پای این اندیشه کثیف را در میان صدها و هزاران جلد کتاب تولید شده بوسیله سوژه سازان و دروغ پردازان رافضی صفوی به روشی میتوانید ملاحظه کنید  از بین دهها و صدها هزار حدیث و روایتی که به اهل بیت پیامبر(ص) نسبت داده اند جز موارد بسیار اندک و استثنایی بقیه همه دروغهایی است که ساخته وپرداخته و به نام آن بزرگوارن جعل کرده اند .
در این چند دهه اخیر از شایع ترین و شگفت انگیزترین موارد جعل شده کتابهایی همچون مراجعات از سید شرف الدین موسوی دروغ پرداز معروف عراقی است که سوژه آنرا اینگونه بتصویر کشیده که گویا بین او و شیخ الازهر فقيد مصر (سليم البشري) مکاتبات و مناظرات کتبی انجام گرفته است!.
کتاب دیگر شبهای پیشاور است که بوسیله فردی مجهول با نام مستعار سلطان الواعظین نوشته شده و تقریبا با همان روش و گویا مناظره ای کتبی بین او و بعضی علما اهل سنت پیشاور در پاکستان صورت گرفته است!!.
وکتاب دیگر گویا خاطرات یک جاسوس انگلیسی است که از زبان شخصی مجهول با نام مستر همفر انگلیسی جعل شده وگویا ثابت کرده که شیخ محمدبن عبدالوهاب مصلح بزرگ قرن دوازدهم نوکر انگلیس بوده است!!.
چندی پیش که مایکل جاکسون امریکایی بدنام و دیوانه معروف موسقی  پاپ مرد‍‍  ادعا کردند که او پبش از مردنش شیعه شده بود!!. مباركشون باد!.
اين هم كه ملاحظه فرموديد داستان مسخره دیگری بود كه جعل كاران بي حياي دشمن صداقت و راستي به تازگی جعل كرده اند كه گویا انشتین دانشمند و فیزیکدان معروف جهان اينقدر خنگ بوده که پر تناقض ترین مذهب دنیا!!! را بپذیرد مذهبی که در تمام اصول و فروع خود به ادیان بت پرست بودا و هندو و در باورها و عقایدش به مسیحیت و یهودیت تحریف شده بیشتر شباهت دارد تا دین اسلام!!!
نان و حلوا چيست اي شوريده سر؟       متقي خود را نمودن بهر زر
دعوي زهد از براي عز و جاه               لاف تقوي، از پي تعظيم شاه
تو نپنداري کزين لاف و دروغ             هرگز افتد نان تلبيست به دوغ؟
خرده بينانند در عالم بسي                  واقفند از کار و بار هر کسي
زيرکانند از يسار و از يمين                    از پي رد و قبول، اندر کمين
با همه خودبيني و کبر و مني                لاف تقوي و عدالت مي‌زني
سر به سر، کار تو در ليل و نهار            سعي در تحصيل جاه و اعتبار
دين فروشي، از پي مال حرام                 مکر و حيله، بهر تسخير عوام
إذا فاتک الحیا فافعل ما شئت )
وقتی حیای تو از بین رفت هر کاری دلت می خواهد انجام بده .
تکذیب خبر شیعه بودن انیشتین
ایرج حسابی،شیعه بودن انیشتین را تکذیب کرد.ایرج حسابی،فرزند پروفسور حسابی با بیان این مطلب گفت:من چنین حرفی را نزده ام و آن را تکذیب می کنم.در بعضی سایت های خبری،خبری از قول ایرج حسابی درج شده بود مبنی بر اینکه انیشتین توسط آیت الله بروجردی به دین مبین اسلام مشرف شده اما به دلیل حفظ جان انیشتین،آن مرجع گرانقدر انیشتین را از اظهار اسلام منع کرده بودند،که فرزند پروفسور حسابی بیان مطلب از قول خود را رد و این خبر را تکذیب کرد.
منبع:آرمان
اصلا هم نمي خواد خجالت بكشيد نيازي نيست!!!!!!!!!!!.

منبع:
http://haidari11.wordpress.com/2010/08/26/einstein/

0 نظرات:

ارسال یک نظر