آخوند پاسخ نمي دهد(2)در سوره مائده آیه 67 اینکه خدا تو را از مردم حفظ می‌کند

در سوره مائده آیه 67 اینکه خدا تو را از مردم حفظ می‌کند(يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ وَإِن لَّمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَاللّهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللّهَ لاَ يَهْدِي الْقَوْمَ الْكَافِرِينَ)منظور از مردم چه کسانی بوده اند که پیامبرصلي الله عليه وسلم نباید از آنها می ترسیده؟ اگر به عقیده شما منظور از نزول این آیه، خلافت علی رضي الله عنه بوده است پس می­شود بفرمایید مردم مخالف با خلافت علی رضي الله عنه چه کسانی بوده اند؟ بنی هاشم وحتی ابوسفیان پس از رحلت پیامبر اسلام صلي الله عليه وسلم، حضرت علی را مد نظر داشته اند، انصاررضي الله عنهم هم که در ابتدا سعد بن عباده رضي الله عنه را مد نظر داشته اند و حتی بعد از حضور مهاجرین رضي الله عنهم به علی رضي الله عنه نیز اشاره داشته اند، بقیه قبایل هم که از غدیر خم می­رفته اند و پراکنده می­شدند، منافقین هم که قدرتی نداشته اند و کثرت چندان و حضور آنچنانی نداشته اند، تازه مگر قبل از لشكرکشی به تبوک، که پیامبرصلي الله عليه وسلم علی رضي الله عنه را در مدینه گذاشت این منافقین چه کار توانستند بکنند؟ مسلما جنگ و کودتایی نکردند ( به جز مسخره کردن و حرفهای بیهوده زدن کاری نمی‌توانسته اند بکنند) پس لابد منظور از مردم در این آیه همان دو نفری هستند که روافض دائما به آنها اشاره دارند، یعنی ابوبکر و عمررضي الله عنهم[1]، مردمی که پیامبرصلي الله عليه وسلم نباید از آنها می ترسیده و باید خلافت علی رضي الله عنه را صریحا به ایشان می‌گفته در واقع فقط ابوبکر و عمررضي الله عنهم بوده اند و بس!! اینرا نیز به بقیه لطایف بامزه رافضی ها اضافه کنید.

پیرامون رحلت نبی اکرمصلي الله عليه وسلم روایتی می‌باشد حاکی از چشیدن گوشت گوسفندی آغشته به زهر توسط پیامبرصلي الله عليه وسلم که توسط زنی یهودی تهیه شده بود، ولی روافض، روایات دیگری نیز دارند و البته لطف بسیاری نسبت به اهل سنت نموده اند و آن روایات را در بطور علنی بیان نکرده اند تا مبادا به اتحاد مسلمین لطمه ای بخورد!! ولی از ته دل بدانها معتقدند و از آن روایات خوششان می‌آید. روایاتی که از مسموم شدن پیامبرصلي الله عليه وسلم توسط نزدیکانش حکایت دارند، نزدیکانی چون عمر و ابوبکر و عایشه رضي الله عنهمو....!!! و دلیل اینکار نزدیکان پیامبرصلي الله عليه وسلم نیز ابلاغ خلافت الهی حضرت علی بوده است!!! سوال ما اینجاست که اگر این روایات صحت دارند پس تکلیف آیه 67 سوره مائده چیست؟ مگر در این آیه نیامده که خداوند در خصوص اعلام خلافت حضرت علی ترا از گزند و شر مردم نگاه می‌دارد؟ پس نعوذبالله سخن خداوند درست در نیامده و پس از ابلاغ آن مطلب یعنی خلافت الهی علی (به زعم روافض و مدعیان تشیع)می‌بینیم که پیامبر صلي الله عليه وسلم توسط نزدیکانش مسموم می‌شوند و حتی این مسمومیت در انتها باعث رحلت ایشان می‌شود.




[1] تازه ابوبکر و عمررضي الله عنهم به خاطر اسلام آوردن از قبایل خویش مطرود شده بودند و عمرt عموی خود را کشته بود و قبیله و طرفداری نداشته و ابوبکر tنیز همچنین.








برگرفته از کتاب:
                        دوباره سُرخاب و سفيد آب(علی حسین امیری)

مطالب مرتبط

آخوند، پاسخ نمی‌دهد (1)

1 نظرات:

kasra گفت...

عزیز چرا مطالب تون درست و صحیح درج نشده؟؟؟

ارسال یک نظر